Soluția CityManager a fost implementată în Primăria Comunei Deda din Județul Târgu Mureș:

Soluția CityManager este o platformă online care digitalizează interacțiunea dintre administrația publică locală și cetățeni și care ușurează munca funcționarului public, cât și a cetățeanului- cărora le simplifica procesele de depunere documente/cereri, sesizări , plăți și reclamații.

În fapt sistemul de management intern al administrației publice și comunicarea acesteia cu cetățenii este transpusă într-un sistem integrat- ușor de gestionat, accesibil și transparent.

Principalele beneficii ale acestei platforme sunt:

  • depunerea documentelor online pe Primăria Online fără a mai fi necesară deplasarea la ghișee
  • fluiditatea și siguranța datelor și documentelor
  • reducerea costurilor operaționale
  • controlul în timp real și transparența față de cetățeni
  • simplificarea proceselor de muncă
  • actualizarea legislativă permanentă
  • plata taxelor și impozitelor online
  • semnalarea problemelor de pe orice dispozitiv de tip smartphone
  • acces în tip real la informații de interes public
  • sistem de management integrat pentru funcționar

Ca și entitate în administrația publică locală, modulele următoare simplifică și automatizează următoarele procese:

  1. Registratura și registrele secundare- elimină munca scriptică, manuală de înregistrare a intrărilor și ieșirilor din Primărie. Funcționarul are acces în orice moment la registrul electronic online, poate elibera automat un document cu număr de înregistrare și poate urmări în orice moment stadiul documentelor în lucru.
  2. Modulele de hotărâri/dispoziții și declarații permit gestionarea și arhivarea online automată a acestor documente precum și accesarea lor rapidă în orice moment.

Soluția CityManager permite  publicarea automată a acestora  pe site-ul instituției fără a mai fi nevoie de un specialist care să încarce manual aceste informații,

  1. Modului Anunțuri de interes public, de asemenea ușurează munca funcționarului. În acest sens anunțurile pot fi gestionate și programate automat în aplicație fără a mai fi nevoie de urmărirea datei la care expiră- aceasta fiind setată din start.
  2. Modulul Calendar reprezintă un tablou unic privind programarea activităților tuturor persoanelor din instituție, practic, constituie agenda fiecărui utilizator; o agendă generală și transparentă a instituției.
  3. Modulele sarcini și devize acoperă delegarea de atribuții în instituție și urmărirea stadiului lor.
  4. Modulele Concediu și Înlocuitori permit o monitorizarea transparentă și eficientă în instițutie , precum și fluidizarea muncii.
  5. Modulele Avizier, Neregularități și Legislație- vin de asemenea în sprijinul funcționarului , ușurând accesul la informații.
  6. Modulul control intern managerial- permite gestionarea procedurilor, metodelor de lucru și a structurilor organizatorice.

Din punctul de vedere al unui cetățean, aplicația permite interacțiunea digitalizată a acestuia cu administrația publică locală.

  • Cetățenii pot depune cereri online
  • Cetățenii sunt informați pe email de stadiul solicitării
  • Cetățenii pot verifica în orice moment statusul documentelor depuse
  • Cetățenii pot semnala probleme oricând și de oriunde , chiar și de pe telefonul mobil
  • Cetățenii pot achita amenzi online
  • Cetățenii pot accesa informațiile de interes public
  • Cetățenii sunt informați în momentul depunerii cererilor de documentele necesare fără a mai fi nevoie de mai multe drumuri la ghișee.

Pentru a vă convinge de utilitatea și simplitatea utilizării portalului integrat prin intermediul soluției CityManager puteți accesa site-ul Primăriei Comunei Deda din Județul Mureș aici: http://primariadeda.ro/